den andra

Nååh, jag har precis kommit på att jag saknar min kamera. Eller min och min, skolans var den ju egentligen. Vill så gärna ha en egen. Vet dock att det inte finns nån chans att jag får nån så får väl spara.. Vill ta vanliga bilder. Eller inte vanliga så, typ partybilder, utan mer sånna där fina. =) Natur och sånt. :)

Det blev en andra öl. nu känns allt mycket bättre :) Ska strax cykla iväg. Vet inte riktigt hur lång tid det tar att cykla ner till nolhaga men.. tjugo i är klockan nu och vi skulle samlas hel. Ska bara hitta klassen när jag väl kommer dit. Det är väl det största orosmomentet just nu. Men får ringa Maria eller nått i värsta fall. Har till och med slutat att tycka mina kläder är pinsamma. =) ölens förtjänst. Nä, nu kissa, sen åka!

återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0