Fääääärdiiiig!

Hoppas nu att riktigt många har lyssnat på min hjärngympa. Eller iaf ni fem som brukar läsa bloggen. =)

Nu har jag gjort färdigt min kalender. Och har lovat Elin bilderna på Lassemannen. =) Haha. Hon får den där hon själv är med också. Kalendern blev annars helt ok. Gillar bilden på lasse där jag snodde empas idé och projecerade en text på honom. Nu väntar jag bara på att Aqua ska koma tillbaka från sin lunch och avsluta sin rast så att jag får störa honom. Behöver lite hjälp med det sista. Vore skönt om jag blev färdig idag. I värsta fall kan jag ju skriva rapporten över helgen men vi alla vet ju hur bra jag är på att få sådana saker gjorda.
Dessutom så är helgen egentligen rätt fullproppad. Ska kanske göra ett fotojobb (!) på lördag! Och ett nästa vecka! Woho! Det måste jag också prata med Aqua om, ifall jag får ha kameran några fler dagar. Fast fattade inte riktigt vad Carina menade.. inte heller vart hon vill att jag skulle fota dem.. Jaajaa.. Men det på fredag bestod iaf av att fota bilar i HH. =) Eller, bilar och bilar, epor. Haha! Jocces kompisar ville ha några fina bilder på sina. Mitt rykte sprider sig. *asg*

Ikväll är det hotellet som gäller. Kan nog bli kul. Det är iaf kul sällskap, och det är det som är viktigast. Hålelr verkligen tummarna för att fröken Hammar följer med!

Måste fråga Aqua också om mina storformatsbilder. De hör ju visserligen till det arbetet som jag lämnade in i måndags men får väl komplettera det med de bilderna. Glömde ju sillen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0