Faktiskt från en krokodil

Min hönan eller ägget-teori passade visst inte alla. Men jag är övertygad. Ska börja min frälsning i helgen. Det är så det är. Och du, "Denna där", Det är faktiskt så jag menar, fast kanske inte just från en krokodil, utan mer fågelaktiga djur. Eller inte direkt från en krokodil men lite eftersom de första varelserna levde i vattnet.

Och vidare bland de djupa frågorna, är ett glas halvfullt eller halvtomt?

Jag slår iaf ett slag för båda, det beror helt enkelt på om man häller i glaset elelr dricker ur glaset. När man fyller det och har fyllt det till hälften är det halvfullt och när man tömemr det och har tömt det till hälften är det halvtomt.

I övrigt är jag arg idag, på mig själv. Varför kan jag aldrig vara sådan jag vill vara? Hatar alla roller man har. Har man väl kommit in i en kan man inte ta sig ur. Nä, tacka vet jag de som alltid känt mej eller iaf känner mej på riktigt och vet hur jag är, egentligen. Ni vet vilka ni är. Vad skulle man varit för någon annars??

Nu är det snart engelska. Ocni jag har bjudit på studenten, behöver veta nu vilka som kommer eller ej. Nu är det nära! Måste beställa maten och sånt. Pliz hör av er till mig!

Kommentarer
Postat av: empa

Frågan är hur jag kommer till dig efter att ni har sprungit ut. alltså hur jag kommer till magra.
Johan jobbar nog. Jag gör ju också det egentligen, men jag ska ju flytta arbetsdag.
:D

2007-05-13 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0