Klipp mej och skaffa mig ett jobb!

Har precis försökt mej på en provsminkning till sminkningenn till balen. Detär svårt. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Just nu är det lite grön-guldig skugga och en mossgrön eyeliner. Sen lite guldskimmer vid ögonbrynen och över kindbenen. Läppar är ju nu korallfärgade, men det är inte så bra till. Själva sminkningen i sig är snygg och jag vet att jag passar i de färgerna men frågan är om den passar till klänningen som är lime/pistage/kiwi-grön. Blir så osäker. Men jag behöver i vilket fall som helst åka ner till gbg och köpa bling på panduro till sjalen till klänningen så kanske kan kila in på MUS och fråga. Eller om jag går till Body Shop här i stan. Kasnke inte är ett måste med bling på sjalen. Är lite för lat för att åka ner. Och vill ha sällskap, så alla frivilliga är fria att anmäla sitt intresse. =)

Det är berg-och-dalbane-väder idag. Ena stunden ösregnar det och nästa är det strålande sol. Blir inte klok på det. Och måste ut och fota men är så osugen så det är itne sant. Inga studio-bilder blir det till arbetet helelr. Skit.. Hoppas att jag iaf får vg.. Vill inte ha ngt g. Jag har tillräckligt många av det.. 

Nää, undra om man borde ta tag i sitt liv.. Har vart alldeles för slappt iadg. Blir lätt så när man är ensam hemma. Men hoppas det går bra för Elsk i tävlingen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0