Mångfärgad

Nu är jag åter mörk i mitt huvud igen, känns bra. Men de nedrans röda tonerna försvinner ju inte, blir  så trött... Men i sinom tid antar jag att de iallafall klipps bort.. Typ om ett år :S

Jag har iaf mitt nya mångfärgade linne på mig idag. Det är ju nog för att pigga upp vem som helst. Allum idag dessutom. Men först ska jag ner till stan och visa upp håret för de på Hårverket och sen köpa vykort och sen sola. Får ju lön idag också, göttans!

Och jag har blivit snuvad på mina grannar, trist!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan! :-)
Snart ska vi göra en INTERNET SPECIAL på TheGuide, där vi kommer att bedömma en massa olika sidor på nätet.
Till det behöver vi DINA TIPS på Siter, både bra och dåliga!
Hoppa in på vår sida och lämna dina tips!
Thanks!

2007-05-25 @ 12:25:13
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0