Palova!

Nu har man till slut kommit hem. Tolv timmars dagar i skolan, det är lagom. Borde kanske lägga fram det som ett förslag till riksdagen. De blå verkar ju gillar lite konstiga skolregler.. Men jag är inte bitter, inte dååå! Har iallafall framkallat sen jag slutade kl fyra. Och pratat med fotografen till min student samt bjudit farmor på kalas. Farfar får så kalrt också följa med. =) Nu ska jag sätta mig och läsa på om Sydney Opera House. Redovisning imon på det. Och ska bjuda på Kiwi Palova. Verkar gott. Men vet inte om så himla många är sugna på maräng och grädde och frukt vid sådär halv nio på morgonen. Men vi har iaf ansträngt oss! Och jag kan nog garantera lite sug ifrån mig. =) Det är aldrig för tidigt för godis!

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig bruden! får ses snart! och angående din filosofiska fundering; ett glas ska va fullt är mitt svar. :) kraam kram

2007-05-11 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0