Secrets!

Så, nu var då balen avklarad. Himla kul kväll. Och så fin man var. Bilder kommer att komma. Men än så länge ligger de hemma i magra och väntar på att bli inlagda. Inte heller bilderna från fotografen kommer än. Ska dit nästa onsdag och ta de sista bilderna, nämligen de i studentkläder. Eva-Lotta, som var fotograf var himla trevlig och verkar duktig. Betydligt bättre än wannabe-fotografererna på Modell för en dag. Längtar tills jag får bilderna. Skulle få lågupplösta kopior på cd dessutom. kan vara lite kul. 

Imon fortsätter festligeheterna då det är dags för cykelfest. Har åkt runt för att hitta den perfekta outfiten. Tror att jag hittat den iaf. Bild kommer väl imon antar jag. Eller nån annan dag. =) Bad Taste-temat kan ju inte bli fel liksom! 
Var en sväng hos farmor också. Eller var där för delar till min outfit i första hand men även för en trevlig pratstund och lite gott fika. Sen bar det av till mamma i Magra för lite middag och ytterligare lite fika. Fast en magrare variant än den hos farmor, som bestod av kladdkaka och glass. I Magra bjöds det istället på skorpor. men det är minst lika gott faktiskt. 

Nu kan man fråga sig vad resten av dagen kommer att bjuda på. Funderar på o jag ska orka städa. klockan åtta är det ju Ugly Betty iaf, sen Desperate Housewifes. Det är ju två måsten. =)

För övrigt blir jag alldeles galen av alla hemligheter som hålelr på runt mig! Mamma, pappa, Amanda och Robin, alla har de olika hemligheter för mig! Är så nyfiken! och ju st det, önskelistan till studenten är väl rödvins- och vitvinsglas av modell Intermezzo från Orrefors samt tallrikar i modell Qvint från Rörstrands. Sen mottages även andra grogg, öl och martiniglas. Bara så att ni vet ;)

53192-3753192-36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0