shoppingfika!

Cykelfesten blev både full och lyckad. Men det hör väl till eller? Blev inte så sent ändå, va nog hemma till halv elva eller nått.  Idag mådde jag inte så dåligt som jag egentligen förtjänade. Har vart och fikat med Sandra. blev lite kik i affärer också vilket resulterade i ett par solglasögon (äntligen!) och ett turkost hårband. himla najs båda delar. Sandra fick också in mig på en annan väg vad gäller mitt hår. Ska nog ha kvar en hel del av längden men klippa upp det lite mer. Sen löshår efter midsommar! Fast bara clips så att jag kan ha det när jag vill. Men angående frisyren ska jag prata  med hon som ska klippa mig också. Kasnke behöver klippa mer av längden än vad jag tror. Att få bort det slitna är första prioritet. Och sen måste jag ju kunna ha det både rakt och lockigt. gärna tofs med. =) Många krav men det ska det vara! Vår fika slutade iaf på Willys där jag handlade lite inför aftonens grillning. Så nu grillas det för fullt! kycklingfilé, majs, paprika och tomat. Till det blir  det Hasselbackspotatis. Låter ju bra iaf. =)

Imon fortsätter mitt slappande eftersom det inte är nån skola då heller. På kvällen vankas bio! nä, nu får maten va färdig snart! hör att Robin börjat duka, ska joina honom.

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0