Slappa!

Nu har verkligen det slappa i skolan börjar. imon är jag ledig och sen på måndag sätts betygen, och då e det ju nödvändigt att gå till skolan. Fast man kanske pallrar sig dit ändå, i brist på bättre sysselsättning. Har börjat få reda på betyg och sånt också, de följer samma mönster som alltid.. jaja.. ikväll ska jag färga mitt hår också. Kommer säkerligen att bli bra.

Sitter och retar katten, hon blir bara mer och mer sur! Haha, alltid lika kul ju! ikväll ska jag kanske läsa Guy de Maupassant som vi fick i engelskan, en sista uppgift liksom. Fast det är en novell som jag läst tidigare i svenskan också, Halsbandet om det säger någon ått. Den är bra i vilket fall. Har också upptäckt att Travis är bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0