Tha biiig day!

Jaa, då är den stora dagen inne! Inte stora dagen som i födelsedag, för den var ju som bekant för några dagar sen, men stora dagen för redovisningen av projektarbete. Detta nedrans arbete som jag har svurit långa ramsor över. Men nu är det över. Ihopbundet och färdigt. Och även det sista foto c-arbetet är helt färdigt kompletterat med storformatsbilderna. Både sillajeeveln och maskrosen. Maskrosen blev för övrigt riktigt snygg, även som svart-vit. Får nog skriva ut en eller två av den till mig själv.

Idag ska jag och sandra till gbg dessutom. Det ska också bli spännande. Var typ ett år sedan vi shoppade.. Två år sen vi var i gbg ihop. Hej och hå vad tiden går! Övriga planer för dagen är att tvätta en maskin tvätt och gå till meddo och sola. Måste ju börja h'nda något i min blå-vita hudton snart. Ska inhandla en BUS också idag att förstärka min kommande färg med. Och lösnaglar till balen. En kofta till studenten. En mascara kanske och kanske ett puder. Joo, jag ska nog allt lyckas göra slut på mina pengar även denna gången!

Upptäckte igår att mina favvojeans har börjat gå sönder. på insidan låret är de trådslitna. Jaja, nu är den stora stunden inne iaf, dags för redovisning! Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka tiiiill!! =) De gick säkert skitbra!!

2007-05-22 @ 11:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0