Good Work!

ikväll var det Tv-kväll big time för min del. I ensamhet. Bara jag och min slöa katt. Först var ut var Ugly Betty och sen Desperate Housewifes. lika bra bägge delar. måste säga att jag verkligen gillar denna säsongen av Desperate. Utklassar nästan Grey's faktiskt. Och på tal om det så är det tydligen dubbelavsnitt imon. Tur att jag är ledig torsdag. =)

Men nu ska jag nog sluta och fundera över mina TV-vanor och gå och knyta mig. Läsa lite kanske. Vänta på att Robin kommer hem från Gbg. Kommer nog somna innan iofs. Wha the heck, det är ändå lika skönt att få sova med honom varje natt, inte bara på helgerna. Bra gjort av mig, att flytta hem igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0