Långhelg!

Nu är min "arbetsvecka" slut. Och en härlig långhelg väntar. Har inte föreläsning förren på tisdag. Det blir himla skönt! Och då blir det kortvecka. Bara tisdag och onsdag, fast två föreläsningar på onsdagen. Håller på med Messmedier nu. Det är himla intressant faktiskt. Kan ju kanske låta lite segt om man berättar om det men jag tycker att det är kul iaf. Fast allt om press är roligare än radio och tv. Fast all historia om allt är ju iofs kul. Och det är ungefär så långt vi har kommit. Nästa kurs ser jag verkligen fram emot, politisk komunikation. Erkänn att det låter himlastormande spännande!!

Imon ska jag, trots min ledighet, åka till Jönköping. Ska nämligen packa ihop alla mina pinaler! Sen på lördag kommer mor och far med skåpbilen och så ska allt väck! Sen ska jag och Robin så klart ha en avslutningskväll i jönköping imon kväll. Ska gå ut och äta lite och mysa. Hade helt klart kunna tänka mig bio också, men vi får väl se vart kvällen slutar. Det blir inget vilt iallafall. Ska ju upp tidigt dagen efter och köra bil! Tycker verkligen att att det ska bli sjukt skönt att få hem alla mina grejer. Sen är det bara adressen som ska fixas. Vill ju stå med på brevlådan är, trots att det är robins lägenhet. Hade vart väldigt skönt att slippa att ha en C/O adress. Blir alltid så bökigt när man ska säga adressen och inte riktigt vet hur man ska uttala just c/o. Så om nån vet, snälla berätta för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0