Säg hej till hälsa

Idag var det heldag iskolan. Men det gick rätt bra ändå. Visade sig vara Hälsans dag i hlk's foalje idag också, så vi minglade runt och plockade på oss lite grejer. Mestadels kondomer. Har ingen använding för det med jag tycker att det är hysteriskt roligt. Jag blir som en fjortonåring så fort jag får se sånt, alldeles fnittrig och löjlig. Men det blev faktiskt lite prover på ansiktskrämer och munskölj också. Krämerna ska jg skänka till Robin tänkte jag.  Just det, två reflexer blev det också i min samling, en i varje jackficka. 
Detta var iaf min sista dag för denna veckan.  Me like 2-dagars veckor.

I övrigt har det nog inte hänt så mycket. Fick skjuts till och från tåget, alltid skönt att slippa cykla! Särskilt när det är så jävla råkallt som det är nu. Men det är värre i Jkpg, det blir man kall ändå in i benen när man sticker näsan utanför dörren.

Nu ska jag diska! Sen blir det nog kaffe eller nått. Och en lång härlig dusch

Kommentarer
Postat av: Jasse

Skööönt å vara ledig. kul med lite "lek", gratis varuprover och annat på hälsans dag! =) Förresten har gjort utmaningen nu, kolla under kategorin utmaning/tess ;) kram

2007-11-16 @ 18:16:16
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0