skolk-frida

Jag kollar på Roomservice och skolkar från tentapluggandet. Fy frida. Dessutom blev det en eller två timar för mycket mys i sängen med älsklingen. Men det är ju så mysigt! Man kan ju inte låta bli! Tycker dessutom det är svårt att veta hur jag ska lägga upp pluggandet. Sån skillnad från gymnasiet! Men borde verkligen plugga för att kunna kolla på greys med gott samvete.

Egentligen hade jag nått annat på hjärtat, nått mer väsentligt men kan inte längre komma ihåg det.

Längtar sjukt till jul iaf!

Kommentarer
Postat av: Jasse

Skolka från plugg? Det var hett det där... Men hur gick tentan?? Såg du roomservice med Schulman's? Jag ville ju, men jag missade det. Nåja, blev det fint åtminstone? :P

2007-11-30 @ 20:06:02
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0