tenta? Check!

Jasse: Lyckas alltid smyga in lite skolk nånstans när jag  ska plugga. :) Ja, det blev skitsnyggt hos schulman! De gjorde en hylla som var helt underbar som jag ska tvinga han här hemma att göra. Och tentan gick nog bra. :)

Det känns skönt iaf, att tentan gick bra. Jag nöjer mej med ett halvt poäng över godkänt. Hoppas att jag fick till det iallafall. själv tyckte jag att jag ägde på sista frågan som handlade om nyhetsvärdering och vilken nyhet som skulle få mest uppmärksamhet här i Sverige. Tänker inte avslöja mitt svar men det var grymt! :) Det kickade ass helt enkelt. =)

Idag är jag nörd och kolla på idol. Men ska bara kolla nu, på amandas sista låt sen ska jag gå och sova och hoppas att det botar migränen som ligger och lurar.  Skulle egentligen lekt med malin men tyvärr kände jag att det var bäst att ligga lite lågt om det inte skulle explodera helt i min hjärna.

nu är det dags för idol  igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0