Uppdatering 2

idag har det väl inet hänt så jävla mycket. Vart mobilnörd till största delen av tiden och fyllt min mobil med skojjiga teman och ringsignaler. Geek, jag vet. Men jag tycker att det är kul. Skitkul faktiskt. Och ajg har världens tuffaste ringsignaler nu också för den delen. =)

Har också ägnat lite tid till att läsa, även om det var alldeles för lite men. Det blev också en liten promenad samt kludd på vår nya dörr med griffelkritor. Askul. Målade av vår lilla "familj" på den . =) Så nu vet folk, så fort de kommer in i lägenheten, vilka som bor här. Kan ju vara bra ifall nån skulle gå vilse.

Sen har jag också gjort en rejäl tvagning om nån skulle bry sig. Ett litet hemmaspa med scrub, bodybutter, ansiktsmask och efterföljande insmörjning. Så nu kan jag inte bli så mycket fräschare.

Nu blir det nog sängen för min del dock. Har lite hunger som skriker i min mage dock, men har infört en ny regel, ingen mat efter kl 19.oo

Godnatt, folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0