Uppdatering

Lugn och slapp helg. Med mängder av fet mat. OJojoj, hur ska det gå för min kropp. Kommer sluta med att jag ser ut som en oformlig degklump om jag inte stannar upp snart. Men jag har gett upp och orkar inte bry mig längre, jag abra äte och skiter i konsekvenserna.

i lördags flyttade vi hem mig till alingsås igen. Skönt. jag var lika glad när jag flyttade ut som jag var när jag flyttade in. Känns bra allting. Även om det ser ut som en orkan dragit fram här i genom lägenheten. Fast mycket beror på att det ligger en dörr över halva vardagsrummet. men den ska upp idag. nymålad. Med skoltavlefärg. SÅ. Jävla. Roligt! Fan vad jag ska måla på den stackars dörren!! Dessutom tror jag att den kommer att gå hem hos alla, både gammal och ung. 

Funderar på om ajg kanske ska ta och ta på mig och göra mig iordning. borde gå ner till stationen och se om min cykel står kvar. Då kan jag dessutom ta turen förbi Lekhörnan och köpa kritor. Borde även sätta ut min säng på annons. Tradera eller Blocket är den stora frågan. Och till vilken summa? Borde läsa också för den delen. men har ändå läst förvånansvärt bra denna kursen, men inte så bra som jag borde.  Men det blir bättre och bättre! Tänk när jag slutar, då kommer jag att vara en riktig hejjare på att läsa, vad nu det tjänar till då.

 Och du anonyma som kommenterat mitt hatinlägg, nej, det var inte bara en dålig dag, jag hatar dem idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0