uppdatering

Jag tycker att blogg.se cpar. Så därför orkar jag inte skriva så ofta. Typ. Eller så kanske det är för att jag är slapp. Så slapp att jag inte läst nått. Har bara gjort annat iställlet under mina lediga dagar. Eller iaf iaf. Fikade med Johanna och kollade i affärer, lagade mat, myste med Robin, handlade, bakat två olika sorters småkakor. Kollat på tv och film. s¨jo, jag har allt hunnit med endel, men som sagt, ingen läsning.

Imon ska jag på loppis med mor min. Det blir nog kul. På kvällen ska jag göra mat till mej, malin och johanna. Tror jag iaf. Blir nog inte hotellet. Tröttnat på det stället. Bara samma folk ändå, som även är samma folk man möter om man går längs Kungsgatan här i stan. Sketans också. Nu ska jag gå och lägga mig. Har order om att infinna mig senast halv nio i magra imon. Det är hårda bud som gäller när man ska med mor på loppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0