uppdatering

Idag har jag gjort middag åt malin och johanna. Hade en himla trevligt stund med massa mat, efterrätt och sanning eller konsekvens. Även om det blev mest sanning men. Det var himla kul ändå. Och det blev kycklingwok och citronpaj. =) *goffa* Dessvärre tror jag att hallonsåsen som jag hade gjort till pajen gick hem bättre än pajen. Iaf hos de andra. Jag diggar fortf pajen. massa.

Tror nog att ajg ska gå och lägga mig nu.. De andra fortsatte till hotellet. Men som den torris jag är följde jag med och lämnde av dem och åkte sen hem. Kommer att bli väldigt skönt att kryoa ner i sängen och slockna. På morgondagens schema står det: läsa, läsa och åter läsa. Så det är lika bra att jag är utvilad!

So long suckers

Kommentarer
Postat av: Maliiiiin

Taaack gumman för den underbart trevliga kvällen me som sagt - god mat å massa intressanta sanningar! ;) Å Citronpajen va visst skitgod, så de så! =) Synd att du inte följde me till hotellet, va kul kul :) Hoppas du fick läst mer än jag på söndan, me myself and I låg mest i sängen om ja ska va ärlig.. (A)

2007-11-22 @ 00:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0