allt och inget

Igår började en ny kurs. Verkar väldigt intressant men.. Ska bara komma på ett sätt att hålla sig vaken, lyssna hela tiden och anteckna. Jag vill ha mina böcker! De kom inte idag heller. Sketans! Vill ju börja läsa. känner mig riktigt taggad för en gångs skull! Kanska ska börja läsa Eragon så länge. För börjar jag läsa så kommer säkert böckerna att komma imon. Och så blir det jobbigt, för då kan jag inte sluta att läsa och så vidare. Så hamnar jag efter även i denna kursen. Vi ska tydligen få instuderingsfrågor till tentan också. Det känns bra. Blir mycket lättare då. Och jag ska verkligen göra dem, allt efter som! Det ska kännas bra när det är dags för tenta, det har jag bestämt mig för!

Idag kom jag upp i tid, eller vid nio typ. Och nu har jag vart helt färdig jättelänge så jag bara väntar på att klockan ska gå. Ska äta lite rester från igår också innan jag åker. Kan vara gott med riktig mat. Har ju dessutom mackor med mig också. Ska nog tillochmed ta med en liten bulle jag kan ha till kaffet i skolan. :) Man kan behöva lite socker sådär i mitten av föreläsningen. Eller innan kanske :) Får väl se vilket det blir.

Betalde mina (två) räkningar idag också. Pengarna bara flyger iväg. Plus att jag är skyldig mig själv lite sen min och Robins shoppingtur i gbg för två veckor sedan. Men ska betala mina böcker först och sen förhoppningsvis köpa nytt träningskort. Sa upp det jag hade på Sense igår, så hade tänkt att börja på Nolhaga igen. Och kolla upp vad ett tio-kort på hälso kostar, så kan jag fortsätta med yogan där. Vill ju inte sluta med den, när jag känner att den gör nytta.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-04 @ 07:58:12
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: jasse

jag är seeeg. jag ska ta tag i utmaningen snarast! ;) tills dess finns det något liknande, mer en just nu grej, att spana in, kraaam

2007-11-06 @ 16:02:03
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0