dräggkväll

Idag ska jag svänga mina lurviga. I göteborg dessutom. Var längesen så det ska bli himla roligt. ska åka ner med malin och förfesta med hennes lettiska vänner och sen träffa empa och kanske hennes nya span på stan. det kommer nog att bli himla roligt. kommera tt vara tvungen att prata engelska hela kvällen, undra hur det ska gå? Fast iofs har jag en liter vin och är bäst (tror jag iallafall) på engelska efter några glas. Haha.  Jag kan ju få inbilla mig det iallafall.

Som vanligt har jag underskattat mig själv och min nya snabba iordninggörelse. En timma kvar tills jag ska cykla iväg. Men måste iofs äta och pumpa cykeldäcken. känner inte riktigt föra tt äta eftersom vi hade mastodontfika hos malin för ett tag sen. Jag och rumpan var på maxi och köpte weinerbröd och kakor sen åkte vi hem till malin och satt där och tjöta nån timma typ. Sen körde empa mig hem och sen har det typ inte hänt mer. Men får väl trycka i mig lite tacos ändå då. Annars blir jag ett drägg ikväll

Kommentarer
Postat av: elin

heeej frida! later som att allt flyter pa darhemma. allt bra med dig? trivs fortf bra i skolan? ar sa nyfiken pa hur ni har det. far garna maila mig sa svarar jag nar jag kan. saknar kommentarer fran dig pa resedagoken forresten.. hrrrm hrrm ;) du far val mail nar vi skrivit??? massa kramar fran din elin

2007-10-07 @ 02:34:22
Postat av: Malin

helskön kväll me helsköna människor igår.. Again and again,please =)

2007-10-07 @ 15:37:54
Postat av: empa

haha, rumpan!

2007-10-11 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0