Gah!

Jag har så jäkla långtråkigt! Vet liksom inte vad jag ska ta mig för och göra. Inget bra på tv:n, inga kul sajter att kika på, ingen som skriver till mig på msn. Life sucks.

Okej, kanske inte Blir mer och mer övertygad allt eftersom kvällen går att jag borde flytta hem igen. Då slipper jag iallafall sitta ensam och känna mig sorglig. Det är också det att jag vet liksom inte vad jag ska göra när jag är här. Okej, plugga är väl ett rätt så självklart svar men får ju liksom inte tummen ur. Imorgon ska jag iallafall viga hela dagen åt uppgiften som ska in på fredag. Hoppas att jag får lämnat in den på onsdag, det hade varit lagom. Ska prata med mamma imon också om vad som var min första tekniska pryl och göra upp en liten timeline för mig själv. Sen skissa upp hela pp:n och skriva manuset. Kasnke i omvänd ordning. Får se på det imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0