Gothenburg!

Mmm, underbara fredag! blev väckt halv tio av min söt. kan inte få en bättre början på dagen. Sen låg jag och katten och mös en stund. Hon ser så go ut när hon lägger sig raklång, på rygg. Det är precis som om hon vill härma hur vi gör. Hon pussar ju också. När man gör sånt där "pussljud" med munnen så kommer hon och trycker sin nos mot ens ansikte. Hon är allt söt, mitt lilla troll.

Jag är lite sugen på att följa med malin till gbg idag, men bara över dagen. Kika lite i affärer. Vill kolla på Monki och Weekday. Och Sorbet! Var längesen nu! Eller så kanske det blir så att ajg och malin är lediga eller har tid att åka till gbg ihop nån dag snart. Elelr så åker jag själv nån dag. Får passa mig lite med shoppingen nu, så jävla rik är jag ju faktiskt inte.

Ikväll ska jag och Robin förhoppningsvis mysa. Gå Ljus i Alingsås och sen fika. Om det finns plats på Eksteds vill säga. Vet inte om det finns något annat café som är öppet länge. på onsdagar är ju allt öppet till nio iallafall.  Man får väl helt enkelt se vad det blir. Guacamole hade vart trevligt också. Och en film. Massa tända ljus för riktigt mysig höststämmning. Har höstkänslor, känner mig så mysig hela tiden. Hihi. Imon ska jag och empa våldgästa malin med fika. Kulkul! Jag tror vi ska det iaf... Det ger sig. Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Malin

helloo! Ni får gärna komma å våldgästa mej imorrn, men som sagt inte för tidigt ;) hehe.. du får självklart oxå följa me idag, vet inte när ja åker ner, men typ 1, halv 2 kanske.. dom har redan vart på stan ett par timmar då, så vet inte hur sugna dom e ;) hehe.. =)

2007-10-05 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0