Hon har myror i brallan...

Jag är rastlöst ikväll. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för.. Självklart borde jag läsa men har ingen ro i min kropp. Vet inte vad det är. Det är något som saknas liksom. Vill, hör och häpna, träna. Gå en halvtimma eller nått i trappmaskin. När jag flyttar tillbaka hit till alingsås ska jag faktiskt skaffa kort i nolhagahallen. Det är ju inte världens finaste gym eller så men det är nog den träningen jag saknar mest. Upptäckte nu under min korta period på Sense att jag inte saknat gruppträning så mycket. Det enda jag vill med gruppträning är att fortsätta med yoga, och det kan jag nog köpa ett tiokort på hälsostudion för. Det kommer ju liksom att räcka mellan fem och tio veckor.

Nää, spring i benen iallafall! Får väl försöka läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0