Höstshopping!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma. Han kommer säkert ringa när som helst och säga att han är här, bara för att jag började skriva här.
Det blev ingen vit jacka idag. Den var inte så snygg som jag kom ihåg. Såg lite stor ut i den också. Istället blev det en klänning från H&M och en halsduk med luva från Indiska samt lite bling och ett par strumpbyxor, också från Indiska. Har äntligen fått mina efterlänmgtade lila strumpbyxor! Weei! De ska jag ha om jag går ut i helgen. :)

Mycket packat blev det nu. Typ en bag, en stor (tvätt)påse, den stor påse jag fick på indiska idag och en annan plastpåse. Plus min vanliga väska och datorväskan. Och så en påse med pappas borrmaskin. Sen ska cykeln med också. Puh, det kommer att bli mycket att bära! Men bara tanken på att Robin lovat mig både middag och fika när jag kommer hem så känns det lättare. Hopaps det är stora, goda kanelbullar! Det är ju faktiskt kanelbullens dag idag. Om nån har missat det.
image54

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja å tjejerna i min grupp gick å köpte kanelbullar idag, med en diameter på 1.5 dm, just so you know ;)
dom va grymma! =)

2007-10-04 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0