Lazy day

Ledig idag. Vilket som vanligt innebär att man inte gör nånting. Men så småningom ska jag gå till willys och handla lite. Iallafall så att jag har till middag odag. Sen ikväll bär det av till Sense och sen efter det funderar jag på att ta ett bad och sen kolla på Desperate Housewifes. Är lite sugen på att baka nått också. Men vet inte om jag orkar köpa på mig massa mjöl och socker och grejer när jag snart kanske flyttar hem. Hemflytten blir allt verkligare. Kasnke sker redan i helgen. Det beror på min elsk, om han kanske vill komma och hämta mig här på fredag. Sen blir det till att pendla trettio mil om dagen, men det är väl småpotatis antar jag.

Nä, nu blir det techno autobiography för hela slanten. Får sätta på lite bra musik och sen spåna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen va?! Ska du överge Jerusalem?
Inte skolani så fall hoppas jag?=)

2007-10-02 @ 14:12:02
URL: http://heddii.blogg.se
Postat av: Malin

whaaaat?!?! :P Ska frida komma hem?!? =) =)

2007-10-02 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0