lugn helg, igen

Okej då Robin, jag får väl bättra mig i mitt bloggskrivande. Vi ska väl ändå ine behöva prata med varann!? :)

Lugn helg. Städa på fredagkväll och på lördag Lager 157 med Robin och Frida, efter det en snabbvisit på Råslätt och även på Max. Sen hem, packa upp de nyinhandlade grejorna och sen ut till mamsen och papsen. Där bjöds det på vin så jag stannade kvar över natten och kom hem igår vid 18-tiden.  Hann baka både bullar och bröd med mamma. Två limpor dinkelbröd och 40 bullar till oss var. Dessutom "light-bullar", med kesella i. Goda blev dem!

På torsdag ska familjen åka till danmark. Köpenhamn eller helsingör, inte helt bestämt än. Och bara familjen, utan pojkvänner och katter. Just det, katten var med mig i magra också. Hon verkade mäkta nöjd med att få komma hem igår kväll igen. Sov hela kvällen och nästan hela natten. Vid fem bestämde hon sig för att gå ut för att sedan klockan tjugo över 6 börja jama/skrika som en tok ute på balkongen. Då hade hon tydligen fångat nått djur som hon gärna vill visa upp.

Idag börjar ajg klockan 15. Slutar 17. Segt som kola. Fast kola är gott, det är inte detta. Men smiter nog några minuter tidigare så jag kan ta 17-tåget hem. Alltid skönt med direkttåg.

Ska väl ta och göra människa av mig nu tänkte jag. Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du har blivit utmanad..
http://rozn.blogg.se/1193695077_utmanad.html

2007-10-29 @ 23:48:33
URL: http://rozn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0