Nya böcker

Idag har jag beställt böcker till den nya kursen. Massa böcker, typ strax över 700 kr. Fan. Men på lycknisfick man ju en pocketbok för varje hundralapp man handlade för, så det blev tre pocketböcker. Har ändå tänkt att köpa lite böcker så det kändes helt ok faktiskt. Typ en av Camilla Läckberg-böckerna som jag ine har än. Så nu efter denna är det bara en vkar i min samling. Men väntar på att den ska komma ut som pocket. De andra två böckerna fanns inte på lycknis, elelr en av dem fanns men den var "definitivt slut". Vad nu det innebär.... blev Adlibris de andra blev beställda från. Var ju duktigt och var på biblioteket idag och lånade en av böckerna, men den var från -99 och det är lite väl gammalt nu. Särskilt när det kommit ut minst två nya upplagor efteråt.

Redovisning imon. Men det ska nog gå bra. Har blivit lite av ett "fika-grupparbete". Men det är bara gott. :) Nu ska jag nog göra mig iordning för sängen, ska ju ändå upp tio över fem imon. Efter redovisningen blir det lunch med Obin och senare på kvällen blir det kalas i  vårgårda.  Hoppas att jag får mina böcker fort, så att jag kan börja med en gång och läsa. Denna gången ska jag börja i tid. Absolut minst en timma om dagen, även på helger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0