Rea!

Äntligen fredag. Och seminariet tror jag gick alldeles galant! Kändes himla skönt.  Var hemma strax innan två efter vissa förseningar med stockholmståget men det gick väl bra det med. Hem och äta och skriva mitt inlägg i Facebook-debatten och sen ner till Centrum och där jeansrea! Hittade ett par jättefina från 10 feet för 300 kr. Ganska så ljusa med en del slitna detaljer.  Hade velat ha Fornarina-jeans med de försvann med en gång. De som fanns kvar den modellen jag redan har, och det kändes inte så lockande. Men de som det till slut blev är jag nöjd med.

Efter jeansrean köpte vi fika och gick hem till robins mamma och drack kaffe och åt bullar. Blev kvar där ett litet tag med allmänt småtjöt. Sen till BonBon och hyrde film. Idag blir det Shooter som visas på Knektegårdsgatans bio. =) Än så länge är det Idol som gäller för Robin och och jag fördriver min tid framför datorn. Men snart så.

Imon är det mer shopping på schemat, närmare bestämt i Gbg. Var egentligen planerat till nästa helg men det lutar kanske åt att det blir Lager 157 då istället. *hoppas hoppas* Tror att mina pengar kommer att ta slut lika fort denna månaden. Iallafall eftersom jag redan shoppar för pengar som inte riktigt finns. Men det ger sig!

So long, suckers!

Kommentarer
Postat av: empa

vad händer i helgen då Frida?

2007-10-23 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0