Sconeskväll

Jag glömde nog att röra om i mitt frukostte, det blev väldigt sött nu här längst ner i koppen liksom. =)

Igår var jag och elsk hos min mor och far. Vi bakade scones och köpte godis och sånna där chokladbollar med skum i . Kommer inte på vad de egentligen heter just nu. När vi kom dit åt vi sconesen tillsammans med te och lite olika pålägg. Jag körde på det säkra kortet med apelsinmarmelad och ost all over. Sen blev det lite småkex med blåmögelost. Vi var alla mätta och goa efter det. Och slöa. Satt inne vid tvn och päste bara. Sen drack vi ltie kaffe och blev med det lite piggare. Vårt godis och vindruvor fick vi ta med oss hem igen. Men det går la ner i dag antar. Har ju aldrig vart särskilt knusslig av mig menar jag. 

Nu, när jag skrivit färdigt här ska jag ta och leta reda på vad jag fick för betyg i första delkursen, sen ska jag läsa. Annars blir det inget betyg alls i andra delkursen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0