Senaste nytt från Jerusalem

Ny vecka. Igen. det är alltid ny vecka känns det som! Helgen var lugn och go. Det blev en vit helg som jag hade tänkt. Kändes bra. I frdags blev det lite shopping och sen Warehouse och på lördagen var det först fika med Sandra och sen var jag hos mamma och pappa resten av dagen. Alltid lika skönt att vara hemma lite. bli lite bortskämd. =) Söndagen var också jätteslapp. Inte för att jag känner mig utvilad idag men det beror på att vi börjar för tidigt i skolan och jag gick upp kl 5.

Absolut senaste nytt är att jag kanske kommer hem igen. Ja, jag vet att jag sa att jag alsrig skulle flytta tillbaka till Alingsås men vad gör man inte för kärleken? Ska iallafall testa en eller två veckor och se hur det går att pendla.  Kanske är mer tröttsamt än vad jag tror. Men som sagt, först blir det en testperiod. Jag klarade ju att pendla till Gbg så varför skulle jagi nte klara detta? Amanda kanske blir glad iallafall eftersom det gör att hon kanske får en ny säng. Har ju en 140 säng här och det måste ju vara bättre än hennes nittiosäng.

Nu ska jag göra popcorn. Kanske blåbärssoppa också. Imon är det Yoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0