tlött

Idag har vi Concluding Seminare med Mark Federman. Klockan kvart över två på eftermiddagen.. Till halv fem. Jag är hemma halv sju. Lite småtrist sådär. Men vad gör man inte för kärleken? konstaterade också idag att ju länge man sover, desto tröttare är man. Iallafall fram till klockan 6 på kvällen. Idag snoozade jag en timma. Sovi nte hela tiden utan bara låg och njöt av livet litegrann. Innan jag tog mig tillbaka till verkligheten och insåg att jag inte fick läst nått igår och därför har ännu mer att läsa idag. Då gick jag upp. Och nu sitter jag här istället. Va faan! NÄ, men frukost nu, sen påklädnig och sen Hej Alan!

Kommentarer
Postat av: Jasse

för kärleken??? så het var mark väl ändå inte! muhaha
/jasse

haha sorry! ;)

2007-10-23 @ 00:07:13
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0