Torsdag betyder hemfärd!

Idag är det torsdag igen och då ska jag i sedvanlig ordning åka hem till alingsås! Men det är ingen vanlig hemfärd denna gången! Jag ska nämligen åka med pappa hem för att kunna ta med mycket grejor hem eftersom jag ska testa att pendla. Cyklen ska med hem också. Det är lite b0landade känslor över detta nu. Såpass här sent på veckan känns det rätt lugnt att vara här. Onsdag, torsdag = okej Måndag, tisdag = ej okej.

Slutar vid elva idag så innan jag åker tillbaka hit till råslätt ska jag ta en snabbkik i ltie affärer inne i stan. Kolla på den där jackan bland annat. Inte för att man behöver nån vinterjacka när man har en så snygg skinnjacka som jag har, men ändå. Kan va gött! Kanske hittar nått annat kul också. *woho*

Bajsbokus mejlar inte tillbaka till mig heller. vill ju skicka tillbaka min Convergence Culture. Får väl försöka sälja den på PingPong annars. Ska testa att mejla en gång till i eftermiddag.
I helgen blir det kanske utgång i Gbg och det är en lika fin höstdag idag som igår. Och när jag komme rtill alingsås ska jag börja med vitaminer igen. Går ju inte att var så här trött. Funkar inte. Vill bara krypa ner i sängen och sova bort resten av året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0