Ute i tid

kalas igår. Mycket trevligt. Och man har redan börjat planera för nyår. Ibland blir man rädd. Att man ska behöva vara ute i sån tid! Är det nån annan som har några planer än eller? jaja, kanske blir det firande i Moholm iallafall. Kan nog bli trevligt.

Pratade med mamsen idag. Hon har ont i tänderna och ska tilltandläkaren tyå fyra ggr på en månad. Kul då. Skulle också behöva gå dit snart. Men nu sa mor min att hon skulle till Kenya i tre veckor så ringer efter det och bokar en tid. Kan ju bli långt fram. Men det gör inte så mycket. De senaste åren  har jag gått med ett och ett halvt års mellanrum. Var ju förra hösten så till våren nån gång bör väl bli lagom.

Nu ska jag platta mitt hår och sen hänga tvätt. Yey...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0