Utmanad!

Rozn har tydligen utmanat mig...

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

okej, here it goes...

1. Jag har väldigt svårt att bestämma mig (no shit :) )
2. Jag tröttnar på saker och ting fort och behöver ha många förändringar
3. Jag hade aldrig lagat annat än spaghetti och köttfärssås innan jag flyttade ihop med Robin
4. Jag lagar nästan aldrig mat om jag är ensam hemma. Då blir det mackor
5. Jag är oerhört slapp och tycker att det är sjukt trist att städa, därför ser det ut som en orkan blåst fram genom lägenheten allt som oftast. Städar bara när Robin "tvingar" mig.
6. Jag går så gott som alltid i pyjamasbyxor hemma, ofta utan underkläder
7. Jag har bara försovit mig två ggr i hela mitt liv, då pga att jag ställt klockan en timma för sent

Jag utmanar Malin, Empa, Elin, Hedvig, Jasmin, Imilja, Lisa 

Kommentarer
Postat av: jasse

tack!
ska se till att hinna med det nästa vecka. kram

2007-10-30 @ 11:40:24
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: empa

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.646235

2007-10-30 @ 21:00:01
Postat av: Kempelito

Du och jag verkar ha en del gemensamt, om man ser till det här inlägget. men punkt sju stämmer inte alls.. haha

2007-11-06 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0