Vill flytta idag!

Idag är vi återigen ledia. Och jag bloggar på fel blogg. Borde skriva på min skolblogg om The Future men det kommer. Måste bara uppdatera här lite, var ju ett tag sen. Iofs vet jag nte vad jag ska uppdatera om men.

Tycker det känns bra att pendla. Vill mest säga upp min lägenhet i Jönköping redan nu och sen flytta hem i helgen. Fast jag drar mig för att packa allting igen. Och vissa av lådorna gick sönder så kanske behöver nya..
En annan sak om är rolig är Robins eviga svärande om att mina grejer ligger överallt. Han har rätt, de ligger faktistk precis överallt. Och jag har vart här knappt en vecka och han har redan börjat svära igen! "Faan, du måste ha nånstans att lägga all din skit!" Jaa, jag vill också ha nånstans att lägga all min skit, men vart? Vill ju ha mitt skrivbord här men det får inte plats. En trea hade inte vart fel..

Låg också och funderade lite imorse. Lägenheten i Jönköping är en tvåa, detta är en tvåa. Tänk vad mycket det kan skilja på två tvåor. Denna (=Robins lägenhet) är 1000 gånger trevligare och finare än den på Råslätt. Den känns så trång också. Och en lång trist, mörk hall.. Men jag slipper den ju snart i vilket fall! Tror jag. =)

För övrigt fick vi reklam från IKEA idag. Nu är jag sugen på att åka dit. Köpa massa krafs som ljuslyktor och lite julpynt och sånt. Mysgrejjer liksom. Fast det kanske är bäst att jag flyttar tillbaka alla mina grejer innan vi köper nått nytt, kan nog bli trångt annars.

Nu ska jag blogga om The Future

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0