Yobbigt

Yogan var sjukt jobbig idag. Undrar vad det beror på... Att jag ätit så nära inpå eller eller att det var en annan instruktör. Men hon verkade också bra, gick runt och korrigerade mycket mer än de andra två. Var några andra ställningar också, kul med lite  nytt, men det är svårt! Det är nog det jag kommer att sakna allra mest om jag skulle flytta tillbaka. Fast de har ju det på Hälsostudion och gymnastikens hus eller vad det heter. Kanske kan köpa nått tio-kort eller så. Det blir som en drog! Man vill inte sluta. Särskilt inte nu, när det börjar hända grejer!

Har även varit och hämtat min nya telefon idag. En rosa Nokia. Abonnemanget börjar gälla inatt, klockan fyra. Lite jobbigt bara att lära sig en helt ny telefon som inte är är samma märke som den man haft innan. Fast helt nytt är det ju inte, har ju haft nokia tidigare, det är bara de senaste tre, fyra åren jag haft samsung.Men har trivts med dem också.

Nu ska jag nog duscha av mig och sen sova. Eller sova med en gång kanske. Hade vart skönt. Ska ju upp rätt så tidigt imon, typ halv sju. Föreläsningen börjar nio. Till tolv tror jag. Sen ska jag spela in min Techno Autobiography. Kanske tillcohmed lite spin på eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0