Den 27 septembr 2007

Idag är det torsdag, för den som inte lagt märke till det. Torsdag den 27 september 2007 innebär:
- Lära sig Producer och på något sätt komma igång med min Technological autobiiography
- Hem, äta min lilla mat låda, packa iordning. Städa lite om det hinns med
- In mot stan igen med orientexpressen och sen ta tåget klockan tre hem till alingsås. Yeey! :)
Sen på kvällen där vet jag nte riktigt vad som stå på schemat. Antar att det återstår att se.

Till helgen ska jag åka till mamma och pappa. Hela lördagen har jag tänkt att vara där, skönt. :) Saknar dem också när jag bor här i Jönköping. Robin ska vara borta hela lördagen så jag får klara mig helt själv. Hoppas att sandra vill leka sen på kvällen också.

Nu ska jag till skolan!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0