Grey's Anatomy!

Jag fick allt pallrat mig iväg till Sense förut. Är lite stolt faktiskt. Bara ett pass på 45 minuter men det känns bra i kroppen ändå. Nu är jag trött och och väntar på att Grey's Anatomy ska börja. Det är typ dagens höjdpunkt. Synd att det är en och en halv timma kvar till klockan är nio.. Vad ska jag göra så länge liksom?? Blir väl till att blogga lite till en början iallafall. 

Jag hoppas att jag får mina böcker imon. Då kan jag ta med dem och börja läsa lite i dem i helgen. Rätt skönt ändå att det blivit fel i litteraturlistan och det bara var en bok på engelska. Det som var lite jobbigt med det var det att jag redan beställt boken. Fick hem den igår. Så nu ligger den och väntar på att bli returnerad till Bokus. Skulle ju visserligen kunna sälja vidare den till nån av de internationella studenterna men orkar inte riktigt ta tag i det.. Vill inte sänka priset på den heller... Snål som jag är. :) Visserligen kommer jag att få betala frakt för den men ändå..

 Undrar om det kanske bli en kopp med blåbärssoppa ikväll igen?? Det jobbiga är att jag är mer hungrig än att det ska räcka med soppa och skorpor. Kanske ska komplettera det med lite gröt.. Synd bara att jag inte är sugen på nått av det. Vill ha junkfood och glass! Sån där Crema di mascrapone från GB. Det hade allt suttit fint! Men om jag ska fixa det måste jag ju gå till willys och köpa det och som tur är är jag lite för slapp för att ta på mig något annat än pyjamasbyxor.

Nää, får väl fixa till lite kvällsmat då! Har ju faktiskt Toblerone kvar också.. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny-penny

HAJ! Greys regerar....finns inget bättre på veckan. Men nu är det lite tufft, har ett program jag glor på mellan 21-22 varje kväll (nja utom helgerna faktiskt)...Så nu är det minitiös planering som gäller :D Kram!

2007-09-29 @ 21:59:52
URL: http://jensten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0