hem!

Idag ska jag åka hem, igen. =) Jag ska ut på bus med malört. Mer än så säger jag inte än så länge! =) Har dessutom pratat lite mer med min roomie nu, eller vi åt frukost ihop. Hon verkar väl...trevlig... men så länge det funkar ärdet ju ok. Hon går sitt sista år, så om ett år får jag en ny roomie om jag bor kvar här. Hoppas ju visserligen inte på det men.

idag börjar vi med vårt grupparbete. Ska bli kul. Har dock inte läst riktigt hela boken... Fyy på mig!

Solen skiner, himlen är blå
Åh älskling, jag saknar dig så!


Haha, inte bra att vara förkyld. Man blir konstig så. Drömde dessutom knepigt inatt. Jag var emd när mormor dog och hon var jätterädd så jag höll om henne och försökte lugna henne. Tårarna bara rann p¨å mig. Och naturligtvis var jag alldeles blöt i ansiktet när jag vaknade. Knepigt iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0