Kakrecept

Fortfarande torsdag ja... Behöver gå om trekvart ungefär. Då ska jag till Alinge Texas! Tåget går klockan tre.. Men går jag härifrån hinner jag in på willys och köpa lite vindruvor eller nått annat gott till tågresan. Hade varit lite sugen på pistagenötter, men är så jobbigt med en massa skal.. Sen ska jag till "råslätts minilivs" och hämta ut mina böcker. Japp, de har kommit! Hade fått en avi när jag kom hem från skolan. Hade också fått ett annat jättestort paket som jag trodde innehöll böckerna först. Nyfiket slet jag upp hela kartongen och nog innehöll det en bok alltd! Nämligen den kakboken som vi skulle fotat till förra hösten. När man kollar i boken ångrar jag faktiskt att vi inte fotatde. De foton som var i boken var absolut ingen höjdare. Alla var tagna upifrån med vit bakgrund. Sjukt trist. Vet dessutom vem fotografen är men det ska jag inte avslöja här.

Det jag vill ha sagt är att vi skulle gjort det typ 1000 ggr bättre, även om vi inte hade tillräckligt med utbildning, för de bilderna som va, ja, det skulle tillcohmed farfar kunnat tagit. Eller kasnke inte riktigt eftersom han verkligen suger på att ta kort men ändå. Nästan på den nivån var det iallafall.Det är synd, vi som hade så många fina idéer.. Hade verkligen velat vara med och göra boken.. Men var gör man, det var ju inte mitt beslut riktigt...Kak

Kommentarer
Postat av: Chantal

Fick med kakboken. Bilderna var urusla! Vad hade de gjort, typ mattat ner dem? Fula var de iaf. Vem är fotografen då?
Hur är det annars då?

2007-09-28 @ 09:08:07
URL: http://chantal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0