Längtan

Jag har hemlängtan ikväll.. Funderar på om jag kommer att klara allt. Både studier och bo ifrån dig, och er också för den delen. Saknar alla.
Det är synd, det är sånna här tvivel som får mig att misslyckas. Jag vill ju så gärna lyckas. Det gäller bara att bestämma sig. Sluta att leva på latsidan.

Kollar på House, första gången faktiskt. Det är bra. Fyller min kvot av sjukhusserier för tillfället. Väntar på Grey's Anatomy ska börja igen. Desperate Housewifes börjar den 18:de, alltid nått. Men det slår inte sjukhusserier. =)

Kommentarer
Postat av: empa

jaa, härligt! Längtar också tills det börjar!
jag viste inte om att DH började den 18.e. Nu vet jag. =D=D kramar!

2007-09-08 @ 23:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0