Periodare!

Nu går det sämre i mitt bloggskrivande igen.. konstigt det där. Får väl helt enkelt inse att ajg är en periodare! =)
För tillfället är jag i alingsås, kom igår kväll. Åkte igår morse till jönköping så det blev ingen långvarig visit. Var på två föreläsningar, klippte mig inför bröllopet och sen hem och färga håret och efter det kom robin, så jag slapp att åka tåg. Fick visserligen köra alla 12 mil hem men det är ju bara roligt. Iaf till Boårs, efter det är det så jäkla liten väg så det är lite jobbigt, särskilt när man är livrädd för älgar!!

PM-uppgiften blev inlämnad i tid iaf, känns bra. Det är mitt nya liv! =) på torsdag har jag första tentan. Ska tvinga mig att plugga hela dagen imon. Har ju så klart pluggat idag med men behövs mycket mer! Det jobbigaste är att jag har så svårt för att koncentrera mig, särskilt när jag vet att jag måste. Då låser det sig bara och så sitter jag där och klappar katten eller funderar på mina naglar. Hej Disciplin!

Har beställt böckerna till nästa kurs idag också. Förhoppningsvis får jag dem innan helgen men det ska man väl inte säga säkert. Nästa kurs, som är på 7,5 hp, innefattar 3 olika böcker på ungefär 300 sidor varav två på engelska. Får väl se hur det ska gå. Men det kan nog bli roligt, kommunikation och teknologi heter kursen. Bådar gott tycker jag!

Nu ska jag göra mig iordning för natten. So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0