Redovisning

Jag som skrev blogg så flitigt ett tag, vad hände??
Förkylningen håller mig i sina klor, myysigt! Thank God för nässpray!

Grupparbetet flyter på. Eller är typ färdiga. Ska bara öva in det vi ska prata om och sen träffas lite innan på torsdag. För finjustering och utskrift typ. Sen efter vi har haft redovisnigen ska jag åka hem! Ska bli härligt. Funderar på om jag ska köpa öppen biljett eller för en bestämd tid.. Tänk om vi inte hunnit färdigt till att tåget går! vill ju inte sitta och vänta i evigheter heller.. Vore skönt att hinna med tåget vid tre eftersom det är ett direkttåg och det dessutom blir lagom att robin hämtar mig på stationen då.. Men tänk om vi inte är färdiga till det! Man kan ju aldrig veta. Står ju visserligen på schemat att vi ska hålla på till tre men vi är åtta grupper och säg att alla pratar i sju minuter, vilket är maxtid, då blir det en timma typ. Plus lite meck emellan varje grupp.. En och en halv timma max! jaajaa, får väl fundera på det.. Egentligen är det bättre att vara på den säkra sidan och köpa biljett en timma senare, eller öppen. Får kika lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0