Skorpor är gott, även om det är fullkorn

Nu har jag klarat av yogan. Lika skönt efteråt som vanligt. Det bästa är att om två veckor så kommer det vara Yoga - fördjupning på Sense. Typ gå igenom alla grejer riktigt, vart det ska kännas och hur det ska kännas och så. Instruktören kommer även att gå runt och hjälpa en att hitta rätt i varje del. Det känns bra. Känns som om jag inte riktigt får till alla ställningar. Det sträcker inte där det borde sträcka liksom, om det ens sträcker överhuvudtaget. Det är mer komplicerat än vad man tror detta här med yoga. Men märkte idag att jag börjar bli lite smidigare. AKn gå lite djupare in i flera av ställningarna än vad jag kunde första gången. Och detta är ju bara tredje gången men det känns skönt att det ger lite resultat iallafall.

Efteråt, när jag kom hem till Råslätt kilade jag in på Willys och köpte blåbärssoppa! Har vart sugen på det så himla länge! Typ sen jag flyttade hit! Lyxade dessutom till det och tog den vanliga, inte den osötade. Lite dåligt samvete men valde iallafall fullkornsskorpor till istället för kardemummaskorpor som jag allra helst hade velat ha. Visserligen äter jag Toblerone nu så det hade väl vart skit samma egentligen men. FAst jag hade med all säkerhet ätit toblerone oavsett vilka skorpor jag valt.

Igår var det Jason Mraz som gällde, idag fortsätter jag på mysmusiktemat och lyssnar på Jack Johnson. Han han e himla bra han me!

Nu väntar jag på att Elsk ska ringa. Saknar honom en massa... Men snart träffas vi igen! Yeey! På torsdag klockan tre avgår tåget från jerusalem. Det blir skönt att komma hem. Ska bara ta det lugnt hela helgen. Det behövs. Vara hos mor och far hela lördagen är planerna. Förhoppningsvis hinna med en liten sammankomst med Sandra också. =) Hoppas kan man ju alltid få göra!
Nu blir det läsa blogg medan jag väntar på Elsk!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0