Tillbaka till vardagen

Helgen hemma var bra. Skönt att träffa folk igen. Inte för att jag inte träffar folk här men ni fattar. Träffa sånna som vet vem jag är, som jag inte behöver dra mitt livs historia för.
Men nu är jag tillbaka i kyrkornas stad igen. Fast det kristna har jag inte mött så mycket av.Kanske är annorlunda i studentvärlden. Tillbaka till skolan också. Föreläsningar tio-tre både igår och idag. Fast med en timmas lunch emellan så kalrt. Men imon är det ledigt! Dåblir det till att läsa. Ska ha läst en bok till på torsdag som jag inte börjat med än. Men det är inte på grund av slapphet utan för att ja g skulle ha läst en annan bok tills idag, så allt krut har jag lagt på den istället. Fick mycket förklarat till den boken idag också, det känns bra. Då får man lite mer grepp om det. FAst det är fortf avancerat.

Funderar på vad jag ska göra för mat idag. Lutar åt kycklingsallad... Men håller den sig tills på torsdag? Joo, det måste den väl göra...
Ska kolal lite recept på nätet innan. Och kolla efter ny mobil eftersom min börjar att cpa..

Har Robin-längtan... Måste vänta ända till helgen... Just det malin,kommer nog hem då, bara så att du vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0