Träningsplan

Idag har jag slappt mest. Men det är skönt. Fast har fått gjort min reflektion, även om jagi nte vet hur bra den är. Men det går ju alltid att läsa sen igen och göra om lite. Antar att han inte tittar runt på bloggarna förrän på fredag.

Nu är det tänkt att jag ska på spinning. Ingen lust med det överhuvudtaget.. Men måste komma igångm ed träning nån gång. Hjälper ju inte långt att gå på yoga en gång i veckan direkt. Behöver minst två pass till egentligen. Försent för det denna veckan men måste nästa vecka. Antagligen komemr ju att komma hit redan på söndagkväll då så då kanske jag är lite piggare än vad jag brukar på måndagen. Lade ju upp en liten plan för några veckor sen att jag skulle träna varje dag i veckan och sen chilla på helgen och när jag är i alingsås.  Den bör ju funka bra om jag följer den. Måste boka in den där rundvisnignen på själva gymemt också. Saknar det lite. Kanvara skönt at kunna gå och träna utan att vara bunden till några tider, även om det är bra ibland.. MEnmen. Ändring måste ske i vilket fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0