Allt och inget

Äntligen ett avsnitt av mitt älskade Grey's. Slutade sjukt spännande!! Satte nästan mina popcorn i halsen, haha. Hittade tillslut desperate housewifes avsnitt som jag skulle kollat på igår också. Det var också bra. =) Men serienörd som jag är, så måste jag ändå erkänna att jag inte är lite in to Ulgy Betty längre. Tycker att det blivit lite tjatigt.

Har  vart ensam nästan hela kvällen eftersom robin har spelat golf och är nu och kollar på fotboll hos Lihv. Hoppas att han kommer hem snart och myser med mig. På tal om att mysa så är det sovmorgon i mon, känns som om det var väldigt längesedan jag hade det, men det har vart rätt skönt att gå (nästan) normala veckor och dagar. Har saknat det lite. Blev faktiskt lite besviken på högskolan eftersom jag trodde att det skulle vara så mycket mer seriöst medan det i själva verket är rätt så lugnt, enligt mig.

Har grupparbete hela dagen imon dessutom, med en ny statistikuppgift. HAde det idag också. Krångligt var det och min hjärna var helt mosig, men till slut så fick vi allt ordning på det! *stolt* Inte varje dag som man svänger sig med termer som variabelvärde, standardavvikelse och korstabulering. känns proffsigt! =)

Nu ska jag nog knyta mig för idag tror jag. Har haft robins mysiga skjorta hela dagen men lyckades så kalrt att smutsa ner den när jag gjorde mat. Dessutom var Pischen lerig om tassarna när jag lyfte henne och det kladdade hon så klart av på mig. Har förövrigt gett henne en välbehövlig borstning idag, så nu är hon alldeles glansig. Det märks att hon är ute mycket mer nu när det är varmt för hon har fullt med damm i pälsen. Antar att lite av dammet kommer från att hon springer där de håller på och bygger också. Får försöka borsta henne lite varje dag nu. Fäller väldigt mycket gör hon också, så hon stortrivs när jag borstar henne!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0