Äntligen helg!

Idag är det  en betydligt bättre dag än igår! Det var det "rätta" tåget till jönköping och det är en väldigt härliga vårdag. Sen att det var sista dagen för den här veckan skämmer ju inte det heller. =) Så nu har ajg långhelg eftersom jag inte har någon föreläsning förr'ns på tisdag. Yeey! Denna kursen känns som väntat, ganska så tung. Mycket, mycket teori. Men har iaf alla böcker nu så det är väl bara att börja läsa antar jag.

Var och hälsade på Elin i "hennes" lilla butik idag. HOn ser så proffsig ut! Jag tycker verkligen att hon passar där. Fina kläder får hon ha också...  Vi skulle fikat idag, men hon var tvungen att hoppa in och jobba. Men sen blev det så att vi ska träffas när hon har slutat och leta skor itll henne. Jag hoppas också att jag ska ha sån tur att hon sover hos lasse och kanske är sugen på ett glas vin på delideli också. =) Haha. På tal om vin så har jag vart på systemet idag också, handlat lite inför lördagen då det är tjejkväll. För en gång skull blev det faktiskt cider och öl, har druckit vin för det mesta nu det senaste halvåret.

Imon är det för övrigt klippning som gäller. Ska bli skönt,  då håret har börjat att bli ganska så långt, och framförallt, tjock. Det gör att jag inte får riktig rätt form på det och att det inte håller hela dagen. Ser ju skabbig ut redan när jag kommer till skolan. Sen kan det bero på att min värmeskyddande sprej inte är så bra som den jag hade innan. Den var mycket fastare och jag liksom lite mer textur till håret, medan denna snarare verkar innehålla silikion, för håret blir så himla mjukt och glansigt. Får väl se om jag står ut eller så får jag köpa den som jag hade innan igen.

Nu väntar jag bara på att Robin ska komma he så att vi hinner äta i lugn och ro innan jag ska ner till stan igen.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0