Busy day!

Allt bröd blev oerhört fint och bra och gott. Så nu har jag bröd för typ en månad. Ska frysa in de bara så att det inte står och blir torrt. Har hunnut laga middag och träna också. Idag var det benens tur att få en genomkörare, och det blev minsann också. Bara brände i mina muskler vissa gånger. MEn det är väl då det ger nått, så känns det som iaf. Efter träning var vi en sväng på Maxi och köpte onyttigheter men även lite nyttigheter och sen på BonBon för att hyra film Hairspray blir det! Har velat se den jättelänge, men blir dumsnål för att den kostar 35 kr att hyra.

Nu ska jag iaf duscha av mig svetten och sedan ska det diskas, hann inte göra det eftersom vi inte hade hunnit träna isf.

Dagens Roligaste: Lihv, enbart i handduk, jagar katten i trapphuset, ända upp till B.Engstand. Haha, vilken syn det måste vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0